Marketingové úsilí firem má rozhodující vliv na jejich úspěšnost. Marketing zároveň stojí hodně času a peněz. V dnešním komplexním mediálním a konkurenčním prostředí hraje významnou roli dokonalé zvládnutí marketingu ve všech jeho implementacích. Je stále více důležité, aby byli obchodníci schopní posoudit reklamní rozpočet a maximalizovat návratnost svých investic, realizovat reklamní kampaň, provést marketingový výzkum a porozumět mu atd. Každá z těchto úloh vyžaduje velký objem znalostí a zkušeností, avšak jen málokterá firma si může dovolit držet specialisty ve všech těchto oborech. Nabízíme vám proto pomoc při realizaci těchto činností
Outsourcing marketingu
V případě, že vaše firma nemá vybudovány potřebné marketingové kapacity a nemůže, nebo se jí nevyplatí zaměstnávat marketingové manažery a specialisty, jsme schopni za vás po domluvě realizovat veškeré marketingové aktivity a řídit celý marketingový proces. Získáte tak nejnovější know-how a podporu vynikajících marketingových specialistů s bohatými zkušenostmi za rozumné náklady.
Komunikační strategie a Integrovaná Marketingová komunikace
Na základě marketingového výzkumu a marketingových cílů stanovíme cílové skupiny, na které má být komunikace zaměřena, a cíle, kterých má být marketingovou komunikací dosaženo. Nastavíme jednotlivé komunikace tak, aby nepůsobily odděleně a na sobě nezávisle, ale byly maximálně propojeny v zájmu využití veškerých synergií a úspory prostředků.
Příprava a řízení reklamních kampaní
Dříve, než zahájíte kampaň, nabízíme možnosti výzkumu, jak bude vaše kampaň fungovat při vynaložení financí a práce, zjistíme, zda se komunikace drží strategie a navozuje správnou zpětnou vazbu klientů. Dodáme specializované projektové manažery, kteří jednotlivé kampaně odřídí.
Marketinkový audit
Díky našim zkušenostem a nezávislému pohledu Jsme připraveni pomoci našim klientů s posouzením efektivity jejich marketingových aktivit. S ohledem na trhy, konkurenci a další vnější faktory posoudíme:
- Kvalitu marketingové strategie a systémů marketingového plánování
- Výkonnost marketingových procesů a organizační struktury
- Funkčnost marketingového informačního systému
Mystery shopping
Nabízíme služby, kdy naši proškolení specialisté vystupují jako zákazníci, a prověřují reálné fungování různých subjektů na trhu (nejčastěji klient nebo jeho konkurence) v předem domluvených situacích, např.:
- Doba odbavení
- Způsob vyřízení stížnosti
- Počet zaměstnanců na prodejně
- Snadnost nalezení určitého produktu v neznámě prodejně
- Čistotu provozoven
- Kvalitu prodejních argumentů a způsob překonávání námitek