S využitím našich znalostí, schopnosti nestranného pohledu zvenčí a metod modelování firemních procesů pomůžeme vaší organizaci optimalizovat marketingové procesy a upravit organizační strukturu, aby maximálně podporovala celkovou strategii firmy.
Nadefinujeme roli marketingu a prodeje ve vaší společnosti a navrhneme její optimální napojení na ostatní procesy a organizační strukturu:
- Pomůžeme vaší firmě, aby se stala více orientovanou na zákazníky. Posuneme působnost marketingu i mimo marketingová oddělení
- Zajistíme vazbu marketingových procesů na ostatní činnosti firmy
- Zavedeme metriky vyhodnocování efektivity marketingu a bonity zákazníků (stál zákazník za získání?) a napojíme je na ostatní ukazatele manažerského výkaznictví
- Provedeme audit a optimalizaci systémů sběru, ukládání, interpretace a využití marketingových údajů
- Vytvoříme a zavedeme nástroje pro řízení produktového portfolia
- Navrhneme, které marketingové procesy budou vykonávány vlastními silami, a které je vhodné outsourcovat
- Provedeme audit a optimalizaci zákaznických systémů