Našim klientům nabízíme naše znalosti a zkušenosti ze specifické oblasti marketingu, kterou je marketing turistických destinací. Tato oblast má svá specifika, protože tento marketing je často realizován společným úsilím různých subjektů, soukromých i veřejných, z nichž některé nejsou ani přímým příjemcem benefitů generovaných turistickým ruchem, a rovněž podoba kompletního turistického produktu není v rukou jednoho subjektu.
Našim klientům jsme schopni dodat:
- Analýzu trhů a výběr cílových trhů, analýzu potenciálu destinace s ohledem na zdroje
- Tvorbu marketingových strategií
- Pasportizace cílových segmentů - definice motivátorů při výběru destinace, popis rozhodovacího procesu, popis typických komunikačních kanálů, Identifikace konkrétních požadavků na produktovou skladbu a další
- Analýzu konkurenčních destinací
- Návrh turistických produktů - podrobné popisy typických návštěv včetně dopravy, ubytování, programu, atd.
- Monitorování výsledků a jejich ekonomických dopadů
- Online marketing - weby, kampaně, sociální sítě, blogy
- Pořádání veletrhů, výstav a propagačních akcí
- Tvorbu partnerských programů a řízení vztahů s partnery